با خرید کلاه موتور کراس دست دوم در قرعه کشی موتور برقی شرکت کنید

کلاه های باز به وضوح در صورت تصادف یا افتادن محافظت کمتری دارند، زیرا محافظ چانه ای ندارند که قسمت پایین صورت را بپوشاند.

کلاه موتور کراس دست دوم می توانند در تابستان زمانی که هوا گرم است دلپذیر باشند.

در حالی که در صورت باران، مه یا سایر عوامل جوی ایمنی کافی را تضمین نمی کنند.

یکی از کلاه‌هایی که به‌طور گسترده برای کاربردی بودن نیز استفاده می‌شود، ماژولار است

تفاوت بین کلاه ایمنی مدولار و کلاه تمام صورت در این واقعیت نهفته است که اولی مکانیزمی دارد که به شما امکان می‌دهد محافظ چانه را بالا بیاورید و آن را بسیار شبیه به کلاه ایمنی کلاه ایمنی تمام صورت است کلاه دمی جت.

این نوع سیستم زمانی که می‌خواهید هوا را در فصل گرما به خصوص در تابستان به گردش درآورید بسیار مفید است، اما وقتی مکانیزم ماژولار بسته است، مانند یک انتگرال محافظ می‌شود.

همچنین باید گفت که کلاه های ماژولار بر خلاف فول فیس به دلیل داشتن مکانیزم باز و بسته شدن دارای ابعاد و وزن زیادی هستند.

کلاه‌های کاسه‌ای که معمولاً توسط بچه‌هایی که به مدرسه می‌روند مورد استفاده قرار می‌گیرند، از دیدگاه و ایمنی من مطلقاً آنها را توصیه نمی‌کنم، علاوه بر این، آنها در سال 2012 غیرقانونی شدند و بنابراین دیگر نمی‌توان آنها را پوشید.

سطح محافظتی که این پوسته را مشخص می کند نسبتا ضعیف است زیرا به پیشانی و بالای سر محدود می شود و نواحی ظریف صورت را کاملاً باز می کند و همچنین حتی یک گیره نیز ندارند.

آنها قیمت پایینی دارند و جمع و جور بودن آنها را می توان به راحتی در محفظه زیر صندلی اسکوتر (یا در بالای کیس) قرار داد.

کلاه ایمنی خارج از جاده با یک محافظ چانه برجسته و یک آفتابگیر (قابل جابجایی) مشخص می شود.

عموماً گیره ندارند، زیرا در رشته های کراس و آفرود ترجیحاً استفاده از ماسکی است که چشم ها و قسمتی از بینی را بپوشاند.

همچنین کلاه‌های ایمنی متقاطع با حرفه توریستی، با یک گیره استاندارد و آیرودینامیک پیشرفته‌تر نیز وجود دارد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.