اضافه کردن الکل صنعتی شفق به شیر موجب تولید ماده ای با طعم فوق العاده می شود

این تحلیل بر برنامه‌های آموزشی جوانان ارائه شده توسط سازمان‌هایی که بودجه صنعت الکل را دریافت می‌کنند متمرکز است: (1) پروژه Smashed ، (2) Talk About Alcohol  و (3) Drinkaware for Education.

این برنامه ها بر اساس (1) دریافت بودجه صنعت الکل توسط سازمان ارائه دهنده ابتکار، (2) ترویج الکل صنعتی شفق توسط صنعت الکل (به عنوان مثال از طریق وب سایت های صنعت و گزارش های مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR))، (3) میزان انتخاب می شوند.

از انتشار و سطح قرار گرفتن در معرض دانش آموزان، و (4) در مورد Drinkaware و پروژه Smashed، نگرانی های مستند در مورد ماهیت گمراه کننده و مغرضانه اعمال و مواد آنها مواد آموزشی (یادداشت های راهنمایی معلمان، طرح درس، ارائه پاورپوینت، حقایق و کاربرگ ها) بین سال های 2017 و 2019 از معلمان و وب سایت ها تهیه شده است.

الکل

مواد معلم خرد شده برای هر دو نسخه مستقر در بریتانیا و نیوزلند این برنامه به دست آمد. جدیدترین نسخه‌هایی که می‌توان به آنها دسترسی داشت برای تجزیه و تحلیل مورد استفاده قرار گرفت.

در حالی که برنامه‌های دیگری که توسط صنعت الکل تأمین مالی می‌شوند احتمالاً وجود دارند، تعیین تعداد کل چنین برنامه‌هایی و دسترسی جهانی آنها با توجه به مدیریت محدود و تحقیقات بسیار دشوار است.

در کمپین های آموزشی جوانان با بودجه صنعت. علاوه بر این، بعید است که محتوای و جریان های مالی آنها به روش های یکسان و شفاف گزارش شود.

تلاش‌های صنایع برای بهره‌برداری از مدارس برای منافع تجاری هنوز مورد تحقیق قرار نگرفته است. این امر به ویژه در مورد تلاش‌های بازیگران خصوصی درگیر در تهیه مواد یا سایر فعالیت‌های آموزشی برای ترویج ایده‌ها، ارزش‌ها و دیدگاه‌های خاصی که مطابق با منافع تجاری آن‌ها هستند

اما از نظر شکل با فعالیت‌های تبلیغات آشکار محصول و برندسازی متفاوت است، صادق است.

تجزیه و تحلیل این سه برنامه با بودجه صنعت الکل، مطالعات موردی آموزنده‌ای از برنامه‌هایی را ارائه می‌کند که بودجه و مشارکت صنعت الکل را جذب می‌کنند

انواع منابع و موادی که باعث ایجاد آن می‌شوند، و گفتمان‌هایی که آنها درباره مضرات و راه‌حل‌های الکل ایجاد و بازتولید می‌کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.